Nieuwtjes van Vtech speelgoed (voorjaar 2015)

Vtech speelgoed heeft dit voorjaar weer een aantal nieuwe producten op de markt gebracht waar ik jullie wat meer over wil vertellen. Het leuke is dat het hele diverse dingen zijn zodat er voor ieder kind wel iets leuks bij zit.

Toet Toet Auto’s

Wij hebben van Vtech de Toet Toet Auto’s Garage aangeschaft toen ons oppaskindje bijna een jaar werd. Ik vond dat er naast poppen ook auto’s in huis moesten zijn. De Toet Toet Auto’s bleken een groot succes te zijn, want ook onze dochter speelt er heel graag mee. Door de leuke geluidjes, vrolijke liedjes en leerzame zinnetjes kunnen de kinderen ook nog eens van alles leren tijdens het spelen.

Wat nieuw is is de Toet Toet Auto’s Lanceer- & Racebaan (€21,95). Dit is een 3 in 1 parcours namelijk: een dubbele racebaan, super lanceerbaan en een stuntracebaan in één. Het leuke aan de Toet Toet Auto’s is dat alles met elkaar te verbinden is, zodat je één grote speelstad krijgt. Mochten de kinderen zich eens vervelen dan is dat met een kleine uitbreiding dus snel te verhelpen. Ook kun je nu je wagenpark uitbreiden met je eigen Toet Toet Auto (€10,95). Je kunt deze auto personaliseren door hem te beplakken met de bijgeleverde stickers en zelf je naam en een zinnetje in te spreken. Hoe leuk is dat!

Toet Toet Auto's Vtech speelgoed

Kiekeboe Baby

Voor de echte ‘meisje-meisjes’ is er nu een nieuwe pop op de markt. Na het succes van de Little Love: Praat met mij baby, is er nu de Little Love: Kiekeboe baby (€21,95). Deze baby houdt natuurlijk van Kiekeboe spelen. Maar ze kan meer: ze kent lichaamsdelen, kan in haar handjes klappen en herkent emoties. Verder kent ze 6 gezongen liedjes, 20 melodietjes en 60 zinnetjes. Doordat ze een zacht lijfje heeft kan ieder kind er lekker mee moederen en ook nog eens veel van leren.

Little Love, Kiekeboe baby, Vtech speelgoed

Vrolijke Vriendjes

De Vrolijke Vriendjes zijn een nieuwe serie van Vtech met leuke poppetjes. Het geheim van de zes vriendjes zitten in het vervoer. Ieder vriendje heeft namelijk zijn eigen ding waarop hij/zij zich voort kan bewegen. Op dit moment kun je kiezen uit Emma, Kris, Mila, Levi, Fleur of Lucas. Zij hebben een step, hobbelpaard, karretje, skateboard, driewieler en vliegtuig.  Als ik het goed heb begrepen komen er later in het jaar ook speelsets voor de vrolijke vriendjes. Door activering van de Magic Point hoor je steeds verschillende liedjes, melodietjes, grappige zinnetjes en telkens andere reacties. Kim en Jasper komen voorbij scheuren in hun cabrio’s en Bas de buschauffeur rijd weg en neemt zijn Vrolijke Vriendjes mee in de Avonturenbus.

Vrolijke Vriendjes, Vtech speelgoed

Wat vinden wij van de Vrolijke Vriendjes?

Wij mochten van Vtech het Vrolijke Vriendje Emma alvast uitproberen. Emma is een vrolijk meisje met een hobbelpaard. Als je op haar buikje drukt dan zingt ze een liedje of hoor je een melodietje. Ik moet wel eerlijk bekennen dat mijn dochter van 2,5 jaar zich niet ontzettend lang kan vermaken met één Vrolijk Vriendje. Ik denk daarentegen dat als je meerdere Vrolijke Vriendjes aanschaft en later ook de speelset, dan zal je kind zich vast veel speelplezier hebben met de Vrolijke Vriendjes.  De Vrolijke Vriendjes zijn verkrijgbaar vanaf €9,95.

Emma Vrolijke Vriendjes, Vtech speelgoed

Hebben jullie ervaring met Vtech speelgoed? Wat vinden jullie van de nieuwe Vrolijke Vriendjes?

Dit artikel is tot stand gekomen in samenwerking met Vtech